Niniejsza witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie i w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Informujemy, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących Cookies w swojej przeglądarce. Jeśli nie akceptujesz naszej Polityki Cookies opuść tę stronę internetową.
Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij OK OK
Instrukcja zgłaszania problemów z programu Sage
 
 
Data dodania 11.06.2018
modyfikacja: 30.07.2019
Kod : 13558

Jeżeli wystąpią trudności związane z programem, macie Państwo możliwość zgłoszenia problemu bezpośrednio z programu (dla klientów posiadających wykupione wsparcie techniczne). Aby zgłosić problem wybierz z menu Pomoc polecenie Zgłoszenie problem.

Wybór opcji Zgłoszenie problemu uruchamia formularz zgłoszeniowy. W kolejnych oknach należy wprowadzać dane firmy, modułu oraz szczegółowy opis zgłaszanego problemu. Zgłoszenie zostanie przesłane do Działu Wsparcia Technicznego Produktu Sage. Skorzystanie z tej funkcji umożliwia m.in.: automatyczne wypełnienie danych związanych z zaistniałymi problemami, utworzenie formularza e-mail oraz przesłanie wypełnionego formularza z dowolnej lokalizacji. Problem przesłany w formie formularza otrzyma indywidualny numer umożliwiający identyfikację. Informacje o numerze oraz potwierdzenie otrzymania zgłoszenia zostaną przesłane zwrotnie na adres e-mail, jeśli taki zostanie wprowadzony w wypełnianym zgłoszeniu problemu.




1. Z poziomu programu wybieramy zakładkę Pomoc i następnie Zgłoszenie Problemu



2. Uruchamia się formularz zgłoszeniowy, podajemy NIP oraz nazwę firmy.



3. Podajemy dane teleadresowe.



4. Podajemy dane wybranej osoby do kontaktu.



5. Upewniamy się czy numer seryjny oraz ścieżka programu są poprawne.



6. W kolejnym oknie opisujemy czego dotyczy zgłaszany problem.



7. Wybieramy informacje które chcemy przekazać do Sage.



8. Jeśli na komputerze mamy skonfigurowany program do obsługi poczty mailowej, wybieramy opcję Wyślij e-mail. Informacje o numerze oraz potwierdzenie otrzymania zgłoszenia zostaną przesłane zwrotnie na numer e-mail który został podany w danych teleadresowych.



9. W przypadku gdy nie mamy programu do obsługi poczty mailowej, wskazujemy miejsce gdzie chcemy zapisać nasz plik, potwierdzamy przyciskiem Zapisz, a następnie przesyłamy go pocztą elektroniczną na adres :
Sage Symfonia Start 2.0
mkp@symfonia.pl w przypadku programu Mała Księgowość
hml@symfonia.pl w przypadku programu Handel
fal@symfonia.pl w przypadku programu Faktura

Sage Symfonia 2.0
fkp@symfonia.pl w przypadku programu Finanse i Księgowość
hmp@symfonia.pl w przypadku programu Handel
fap@symfonia.pl w przypadku programu Handel Sprzedaż
kdp@symfonia.pl w przypadku programu Kadry i Płace
stp@symfonia.pl w przypadku programu Środki Trwałe
afp@symfonia.pl w przypadku programu Analizy Finansowe
eds@symfonia.pl w przypadku programu E-Dokumenty
edk@symfonia.pl w przypadku programu E-Deklaracje

Sage Symfonia ERP
fkp@symfonia.pl w przypadku programu Finanse i Księgowość
hmf@symfonia.pl w przypadku programu Handel
kip@symfonia.pl w przypadku programu Kadry i Płace
stf@symfonia.pl w przypadku programu Środki Trwałe
edf@symofnia.pl w przypadku programu E-Dokumenty
edx@symfonia.pl w przypadku programu E-Deklaracje