Niniejsza witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie i w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Informujemy, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących Cookies w swojej przeglądarce. Jeśli nie akceptujesz naszej Polityki Cookies opuść tę stronę internetową.
Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij OK OK
Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK)
 
 
Data dodania 24.10.2019
modyfikacja: 27.07.2020
Kod : KIP_PPK

27.07.2020[KIP 2020.5] Identyfikacja uczestników w komunikacji poprzez PPK API AVIVA

01.07.2020 PPK - niefinansowanie wpłat w okresie przestoju ekonomicznego lub obniżonego wymiaru czasu pracy

08.06.2020 03.06.2020 [KIP 2020.3(a)] PPK API z ALLIANZ i AXA – skąd pobrać dane autoryzujące do ustawienia API w Sage Kadry i Płace

 19.04.2020 [KIP 2020.3] Sage Kadry i Płace – zmiany w oknie Zarządzanie PPK i nowe funkcjonalności w obszarze PPK

 16.04.2020 [KIP 2020.3] PPK API z AXA i ALLIANZ - Autoryzacja umowy nie powiodła się

13.03.2020 [KIP 2020.2] Wykazywanie w ZUS RCA wpłaty do PPK pracodawcy - nowe wytyczne ZUS
11.03.2020 [2020.1.b] API Aviva - podczas generowania zgłoszenia pojawia się komunikat "Request method ‘GET’ not supported"
21.02.2020 Wpłata do PPK przy rozwiązaniu stosunku pracy
 21.02.2020 Korekty i zwroty PPK w Sage Kadry i Płace One Payroll – jak rozliczyć się z pracownikiem i instytucją finansową
Przychód z umów cywilnoprawnych a wpłata pracodawcy do PPK
Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych w Sage Kadry i Płace One Payroll (2020.1) – FILM
Jak wygenerować deklarację rezygnacji pracownika z PPK?
Błąd autoryzacji dla API Aviva PPK 2020.1
Webinarium:Nowości w Sage Kadry i Płace One Payroll 2020.1
Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) w Sage Kadry i Płace One Payroll
PPK Przystąpienie a przesunięte okresy płacowe
Lista instytucji finansowych, które są zintegrowane z Sage Kadry i Płace One Payroll w obszarze obsługi PPK






Informacje ogólne


Jak sprawdzić listę komunikatów wyświetlanych w programie Sage Kadry i Płace One Payroll

Jak wysłać Elektroniczne zgłoszenie problemu (dla klientów posiadających wykupione wsparcie techniczne).Aby zgłosić problem wybierz z menu Pomoc polecenie Zgłoszenie problemu – opis i instrukcja

Opcje wsparcia technicznego Sage

Jeżeli wystąpią trudności związane z programem, macie Państwo możliwość skorzystania z następujących opcji wsparcia, które są przedstawione tutaj