Niniejsza witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie i w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Informujemy, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących Cookies w swojej przeglądarce. Jeśli nie akceptujesz naszej Polityki Cookies opuść tę stronę internetową.
Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij OK OK
[KIP 2020.3] PPK API z AXA i ALLIANZ – Autoryzacja umowy nie powiodła się
 
 
Data dodania 16.04.2020
modyfikacja: 16.04.2020
Kod : KIP_15964


Problem:

Przy próbie przeprowadzenia konfiguracji połączenia PPK API z AXA lub ALLIANZ, wprowadzeniu danych autoryzacyjnych pojawia się komunikat: Autoryzacja umowy nie powiodła.


 

Rozwiązanie i opis wczytania rozwiązania:

  1. Dla AXA

 

  1. Pobrać i rozpakować plik PPK_AXA_2020_3.ZIP
  2. Skopiować plik Sage.PL.Payroll.PPK.Axa.dll do katalogu: PPK\API znajdującego się w katalogu z instalacją programu Sage Kadry i Płace 2020.3. Plik należy skopiować na każdym stanowisku, na którym jest zainstalowany program.

 

  1. Dla ALLIANZ

 

  1. Pobrać i rozpakować plik PPK_ALLIANZ_2020_3.ZIP
  2. skopiować plik Sage.PL.Payroll.PPK.Allianz.dll do katalogu: PPK\API znajdującego się w katalogu z instalacją programu Sage Kadry i Płace 2020.3. Plik należy skopiować na każdym stanowisku, na którym jest zainstalowany program.

 


Uwaga!

Z uwagi na zabezpieczenia systemowe czasami po pobraniu pliku z Internetu we właściwościach pliku może zostać zaznaczona opcja jako plik zewnętrzny.

Proszę sprawdzić , czy w pobranym pliku o nazwie Sage.PL.Payroll.PPK.Axa.dll lub Sage.PL.Payroll.PPK.Allianz.dll , który został dodany do katalogu z instalacją programu, we właściwościach pliku nie ma zaznaczonej opcji jako plik zewnętrzny albo Unblock.

Ten checkbox nie powinien być zaznaczony a może blokować wykonanie aktualizacji.