Niniejsza witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie i w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Informujemy, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących Cookies w swojej przeglądarce. Jeśli nie akceptujesz naszej Polityki Cookies opuść tę stronę internetową.
Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij OK OK
[HMF 2020.4] Zestawienie pomocnicze do tarczy antykryzysowej
 
 
Data dodania 01.06.2020
modyfikacja: 03.06.2020
Kod : 636428910173775983_TEXT_12_16031

Sage Symfonia ERP Handel

Zestawienie pomocnicze do tarczy antykryzysowej

  1. Wstęp

Dodatkowy raport dla programu Sage Symfonia ERP Handel wykonuje porównanie obrotów między wybranymi miesiącami (1 miesiąc do miesiąca lub 2 miesiące rok do roku). Ułatwia to określenie spadku obrotów w firmie w celu skorzystania z tarczy antykryzysowej.

Raport został przetestowany na bieżącej (2020.4) wersji programu, nie gwarantujemy poprawności działania na starszych wersjach.

Dokumenty do raportu pobierane są według daty sprzedaży.

  1. Instalacja

Aby wgrać raport do firmy przekopiuj dołączony plik tarczaHMF.sc do katalogu \Sage\Symfonia ERP\raporty\HMF w dokumentach użytkownika Windows np.:

C:\Users\nazwa.użytkownika\Documents\Sage\Symfonia ERP\raporty\HMF

Jeżeli katalog nie istnieje należy go utworzyć.

Przy pierwszym logowaniu do firmy wyświetlony zostanie komunikat:

Kliknij Wczytaj a raport zostanie wgrany automatycznie.

  1. Uruchomienie raportu

Wgrany raport dostępny jest w kartotece Sprzedaż, aby go wykonać:

  1. Kliknij przycisk i w oknie Wybór wydruku wybierz Zestawienie pomocnicze do tarczy antykryzysowej i potwierdź przyciskiem OK.

  1. W oknie ustawień raportu określ parametry jego wykonania i potwierdź przyciskiem Oblicz.

Ustawienie dla zaliczek oznaczają:

Pomiń – raport nie będzie uwzględniał zaliczek.

wg faktur – zaliczki uwzględnione zostaną w oparciu o faktury zaliczkowe.

wg zrealizowany kontraktów – zaliczki uwzględnione zostaną w oparciu o zrealizowane kontrakty (niezrealizowane kontrakty nie są uwzględniane).

  1. Wyświetlone zostanie okno z porównanie obrotów według ustawionych parametrów np.:

Porównanie obrotów prezentuje w wierszach sumy obrotów dla poszczególnych typów dokumentów. W podsumowaniu poniżej listy można znaleźć procentową wartość spadku/wzrostu obrotów miedzy badanymi okresami.