Sage Finanse i Księgowość
Zestawienie pomocnicze do tarczy antykryzysowej
- Wstęp
Przygotowany został dodatkowy raport porównujący obroty lub salda kont między wybranymi miesiącami (1 miesiąc do miesiąca lub 2 miesiące rok do roku). Raport ułatwia określenie spadku obrotów w firmie w celu skorzystania z tarczy antykryzysowej.
Raport został przetestowany i przeznaczony jest dla programów w wersjach:
- Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość 2020.2b
- Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość 2020.4
- Sage 50c Finanse i Księgowość 2020.4
Nie gwarantujemy poprawności działania na starszych wersjach.
- Instalacja
Zapisz dołączone pliki raportów (spadekobrotow.sc, spadekobrotowinclude.sci) w nowym katalogu na dysku.
Zaloguj się do firmy i otwórz Raporty (Ctrl+2).
Przejdź do grupy Własne i wybierz raport Aktualizacja raportów systemowych.

W oknie raportu wprowadź ścieżkę katalogu w którym zapisane zostały raporty.

Kliknij OK a raport zostanie wgrany automatycznie.
- Uruchomienie raportu
Wgrany raport Spadek obrotów COVID19 dostępny jest w oknie Raporty (Ctrl+2), w grupie raportów Własne.

Po uruchomieniu raportu wyświetlane jest okno ustawień parametrów jego wykonania:

Po wprowadzeniu ustawień raportu oraz określeniu kont, dla których zestawienie zostanie przygotowane kliknij przycisk Wykonaj.

Porównanie obrotów prezentuje w wierszach sumy obrotów dla poszczególnych kont. W podsumowaniu poniżej listy można znaleźć procentową wartość spadku/wzrostu obrotów między badanymi okresami.