Niniejsza witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie i w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Informujemy, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących Cookies w swojej przeglądarce. Jeśli nie akceptujesz naszej Polityki Cookies opuść tę stronę internetową.
Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij OK OK
Błąd 7313
 
 
Data dodania 21.07.2015
modyfikacja: 04.09.2015
Kod : TH_8925

Błąd 7313 Klucz jest używany przez inną maszynę

Błąd występuje zazwyczaj gdy zostanie podjęta próba aktywowania licencji, która została wprowadzona na inną maszynę. Problem może się również pojawić w momencie gdy np. został wymieniony serwer, bądź komputer, ale przed wymianą nie została zdezaktywowana licencja na poprzedniej maszynie.


W przypadku jeśli pojawi się taki błąd należy upewnić się, iż żadna inna maszyna nie ma wprowadzonego numeru seryjnego w License Administrator.

W przypadku jeśli problem wynika z tego, iż licencja nie została dezaktywowana na poprzedniej maszynie przed przeniesieniem należy skontaktować się z firmą Sage w celu zresetowania licencji.

 

Błąd może się również pojawić w przypadku gdy zostanie zmieniona nazwa maszyny na której zainstalowany został Pervasive z wprowadzoną licencją. Wówczas należy przejść do License Administrator i następnie użyć opcji Repair na kluczu na którym występuje problem.

 

Aby dostać się do Pervasive License Administrator należy uruchomić Pervasive Control Center & Documentation, a następie wybrać z Tools, opcję License Administrator.

 

 

Uwaga!

W przypadku gdy licencja została zakupiona przed 1.06.2015, a wystąpi błąd przez który będzie trzeba zresetować licencję – należy kontaktować się bezpośrednio z firmą Pervasive.